Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΒΡΥΣΑΚΙ

Γεια σας φιλες μου τι μου κανετε ελπιζω να ειστε ολες καλα!!!!!!!Σημερα θα σας δειξω τι ακανε ο αντρουλης μου για μενα!!!!!!!!!!!!                                                  

                      Βρυσακι με οτι υλικα ειχαμε  εβαλα και εγω το χερακι μου και
εκανα το ψηφιδωτο με το ονομα του!!!!  
                                                                                                                                                                                                   



Κουρτινοξυλα απο παλετα !!!!!!!!!!     Οπως καταλαβατε εβαλα και εδω το χερακι μου!!!!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Αυτα για αρχη ελπιζω να σας αρεσουν!!!!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Χρυσοχέρης ο αντρούλης σου , αλλά αυτό δα έλειπε
    να μην βάλεις κι εσύ το χεράκι σου ...
    Η συνεργασία είχε εξαιρετικό αποτέλεσμα !!!
    Μπράβο σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α!!!ο αντρούλης σου έκανε πολύ ωραία δουλειά,αλλά και το κουρτινόξυλο από παλέτα είναι τέεεεεεεεεεελειο!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατρίνα καλημέρα
    Κάνατε υπέροχα πράγματα και οι δύο. Ο ένας συμπλήρωσε τον άλλο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπράβο και στους δυο σας!
    Εξαιρετικό αποτέλεσμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο τό βρυσάκι σου,Κατρίνα μου!!Αλλά καί τό κουρτινόξυλο,υπέροχο!!Γειά στά χέρια σας!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί ωραίες κατασκευές! Μπράβο σας, Κατερίνα μου!!!!
    Φιλιά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφα και τα δύο.
    Γεια στα χέρια σας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα έργα σας φιλενάδα!!!!!!!Αυτή η βρύση όμως τέλεια!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα έργα σας φιλενάδα!!!!!!!Αυτή η βρύση όμως τέλεια!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΒΡΥΣΑΚΙ!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!
    ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΡΤΙΝΟΞΥΛΑ ΑΠΟ ΠΑΛΕΤΑ!!!
    ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...Koριτσι τελοια..η μπαλετα ιδανικη..να σαι καλα..να περνατε ομορφα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που μπήκα στο σπίτι σας!
    Είδα πράγματα εκπληκτικά!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφο βρυσάκι!! "Πετάει" η ομάδα!!!Πολύ καλή και δημιουργική !! Καλό Σαββατοκύριακο, Κατερίνα! Να μου φιλήσεις τη κόρη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το βρυσάκι σας Κατρίνα μου και μου άρεσε που το κάνατε μαζί.Τα κουρτινόξυλα επίσης υπέροχα!!Να είστε καλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. HELLO FROM BARCELONA! I don't understand anything of Griece language but you have a very nice blog. I love photos. That's my little photography blog
    rinrinflu.blogspot.com
    Lots of KISSES!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό Μήνα , δημιουργικό και ευχάριστο Φθινόπωρο!!! Συμμερίζομαι την χαρά σας για την όμορφη (αλλά με πολύ κόπο φτιαγμένη) βρύση ,εχω κάνει 4 πετρόκτιστες βρύσες και ....Μου άρεσε η ιδέα της κορνίζας από ξύλο παλέτας! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γειά σου Κατερίνα! Καλό μήνα! Με βρήκες αλλά σε λάθος blog. Το σωστό είναι fauxbilicious.blogspot.com. Θα χαρώ να σε δω εκεί καποια μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα,Κατερίνα!
    Δεν κάθησες ήσυχη ούτε στις διακοπές.... τι όμορφα έργα ετοίμασες και ο αντρούλης σου φυσικά-μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η συνεργασία με τον καλό σου έβγαλε πολύ πολύ όμορφα έργα, γεια στα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. to brhsakh einai aristoyrgima to kalitexniko stixio jexilizh sthn oikogenia ta talenta den kribwnte filia stoys kalitexnes......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. a..... jexasthka to koyrthnojilo telio mprabw..... paleosh einai filia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπώ τα βρυσάκια...τι όμορφο που είναι .. μου άρεσε πολύ, αλλά και το κουρτινόξυλο μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή