Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Κουμπαρας Νο 2

34 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφος και ιδιαίτερος ο κουμπαράς σου, Katrina!!! Δεν χορταίνω να τον χαζεύω...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουμπαρά γυναίκα.... πραγματικά δεν περίμενα να δω!!!! Όμορφος και ιδιαίτερος!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι πρωτότυπος κουμπαράς!!! Μα πως το σκέφτηκες? Πραγματικά, πανέμορφος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΖΑ.Σ ΑΥΤΟΝ Η ΤΣΑΧΠΙΝΙΑ ΤΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΕΕΕΕΛΕΙΟΣ!!!Με ξετρέλανε και ως ιδέα και ως αποτέλεσμα!!!Μόλις είδα και τον προηγούμενο...εξίσου έργο τέχνης!!!Μπράβο Κατρίνα!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΞΑΠΗΛ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΕΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωτότυπος σαν σκέψη και ιδιαίτερος!!!!Τέλειο αποτέλεσμα!!!Κατερινάκι μου μπράβο!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ!!!ΕΝΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφος και τσαχπίνικος ο κουμπαράς σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφος και ιδιαίτερος ο κουμπαράς σου!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟλύ πρωτότυπος ο κουμπαράς!!!...Μπράβο σου!... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κτρίνα,όχι απλά μου αρέσει,με ξετρέλανε-τέλειος και ιδιαίτερος!
    Τι καλά,μας έδειξες και τον τρόπο,που τον έφτιαξες-σ΄αυτά δηλώνω άγνοια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έγινε φανταστικός! Τέλεια η ιδέα σου και η διακόσμησή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειος!! Πανέμορφος, πρωτότυπος, ιδιαίτερος!! Θα αρέσει σίγουρα!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατρίνα μου, πολύ πρωτότυπος ο κουμπαράς σου... και έγινε υπέροχος!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα!!πολυ ομορφος και ιδιαιτερος κουμπαρας.φαινεται ευκολο στην κατασκευη ,θα ηθελα και εγω να το προσπαθησω αλλα που θα βρω μπουστο απο φελιζολ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα ειναι πολυ ευκολη κατασκευη!!!!Μπουστο απο φελιζολ θα βρεις σε μαγαζια με ειδη HOBBY!!Καλη επιτυχια!!

      Διαγραφή
  18. Καταπληκτικός !!!!! Καθαρά γυναικεία υπόθεση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ!!!!!!ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ KATRINA ΜΟΥ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυ ωραιες οι δημιουργιες σου Katrina!Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο καινουργιο μου μπλογκ!Θα τα λεμε,καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρεση πολυ η φωτο με το κοαλα!Εχης σχεση με Αυστραλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι γλυκια μου δεν εχω καμια σχεση με την Αυστραλια!!Δεν ξερω γιατι μετα την Ελλαδα μας αγαπημενη χωρα για μενα ειναι η Αυστραλια!!!!Και απιαστο ονειρο να ερθω καποτε εκει!!!!

      Διαγραφή
  22. O κουμπαρας αυτός ειναι από κάθε άποψη καταπληκτικός καλοδουλεμένος φινετσάτος και πρωτότυπος Ευχαριστώ για τον λεπτομερή τρόπο της κατασκευής ισως τον χρησιμοποιήσω μελλοντικά για κάτι άλλο( Εδώ που μένω μόνον ετσι μπορώ να μαθαίνω διάφορες τεχνικές)Συγχαρητήρια!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟΣ,ΤΟ ΔΕ ΦΟΡΕΜΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kατρινα μου οι κουμπαραδες σου υπεροχοι και ιδιαιτερα αυτος και πολυ πρωτοτυπος!!!!!Κι αμα γεμισει με λεφτα θαναι μια κορμαρα ολα τα λεφτα!!!!!!!!!
    Φιλια πολλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι τέλειος!!!!!!! Και ο προηγούμενος ωραίος είναι αλλά αυτό είναι το κάτι άλλο.!!!!!Μπράβο!!!!! Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερά πρωτότυπος!!!!!! Είναι καταπληκτικός!!!!!! Μου αρέσει πολύ και το φόρεμά του!!!!!! Καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφη οι κουμπαράδες!!!!!Εγώ θα λυπόμουν να τον ανοίξω για να πάρω τα χρήματα.
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όταν λέμε κουμπαράς... εννοούμε κουμπαράς; αυτό το πράγμα που βάζουμε μέσα λεφτά; Μα πως το σκέφτηκες; απίθανη ιδέα!!!

    Τέλειος ο κουμπαράς σου Κατρινα και εύχομαι να γέμιση γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή