Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Καλαποδι

14 σχόλια:

  1. ΚΑΤΡΙΝΑΚΙ ΑΠ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΔΙΠΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΧΑ ΧΑ!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΛΑΠΟΔΙ ΣΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νασια μου σε ευχαριστω!!!Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο είναι! Δεν έχω ιδέα πως γίνεται, αλλά είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο! Το φτερό που του έβαλες του δίνει άλλο στύλ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΤΡΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΡΗΣΕΣ!!!!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΥΛ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπέροχοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!το παίζεις στα δάχτυλα το decoupage!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!και απο τον Μπέμπη μας!!!happy Sunday!!!!!!!! =^.^= :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλειο!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο και με μια ρομαντική πινελιά!
    Ευχαριστούμε και για τα λουλουδάκια!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατρινάκι μου, όμορφο και ρομαντικό!!! Στολίζει το σπιτάκι σου τώρα!!! Τα λουλούδια θα τα πάρω, δεν μπορώ ν'αντισταθώ!!! Χα χα χα!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελειοοοο!!!!!!!!παρα πολυ ομορφο το εκανες!!!!!ευχαριστω για τα λουλουδακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kατρινα καλησπερα!Μα τι ομορφο που ειναι,τι ρομαντικο,μ'αρεσει πολυ το σωμον backround!!!!!Πραγματικα το φτερο το εξιδανικευει!!Μυρισαν τα λουλουδακια σου μεχρι εδω!!!!Νασαι καλα!!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απιστευτο.............μου αρεσαν ολες οι κατασκευες σου........η φατνη ,το αγγελακι απο βελονακι......η κουκλα κρεμαστρα.......αλλα τουτο δω ειναι εξαισιο...........εμειναν τα ματια μου........μπραβο κοπελα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή