Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Η ΚΛΗΡΩΣΗ

Σημερα πηρα την φιλεναδιτσα μου τηλεφωνο να της κανω μια πλακιτσα.Εκει που φωναζε και χαλαγε τον κοσμο της ειπα πως θελω να κανω την κληρωση και να μου πει 2 αριθμους απο το 1 εως το 27.Τοτε σταματησε να φωναζει και μου ειπε ολο γλυκα και χωρις ανασα. Το 5 fotolabida 12 Ζετακι 16 Ποδηλατισσα 24 Νασια .Νομιζε  πως με εκδικηθηκε που θα κανω αλλα 2 καπελακια δεν ξερει πως θα τα κανω με μεγαλη μου χαρα χα χα.Κοριτσια περιμενω την διευθυνση σας !!!Σας ευχαριστω ολες για τα ομορφα σχολια σας!!!

16 σχόλια:

  1. Μπραβο στις τυχερουλες!!!!
    Κατρινακι μου δεν θα το πιστεψεις αλλα μολις τωρα εγινα μελος του blog σου!χαχαχα! Αν και εισουν απο τις πρωτες που ηρθα σε επαφη, δεν ειχα γινει μελος σου!!!! Καλιο αργα παρα ποτε!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κορίτσια!!πάντα τυχερές!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τόσο όμορφα αυτά τα καπελάκια.... Καλά σου έκανε η φιλενάδα σου και μοίρασες 4 αντί για 2!!!!!!
    Τυχερές οι κοπελιές!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ BLOGΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ KATRINA ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια κορίτσια!!!!καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΤΗΣ ΛΟΥΝΑΣ ΤΗΣ ΕΠΛΕΞΕΣ ΤΙΠΟΤΑ; ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χα!χα!χα! τι ωραία που ξεκίνησε η μέρα μου!!!! Με δωράκι από τα χεράκια σου!!!! χίλια ευχαριστώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στις τυχερούλες!
    Είμαι σίγουρη ότι με χαρά και αγάπη θα ετοιμάσεις τα δωράκια σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!ΚΑΤΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΔΕΙ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα καπελάκια....Κρίμα να μην προλάβω τη κλήρωση. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙΙΙΙΙ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ!!! ΟΛΟ ΚΕΡΔΙΖΩ ΣΤΑ GIVEAWAYS ΣΑΣ!!! ΧΙΧΙΧΙΧΙ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ! ΜΕ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ!!! ΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ zetamp@hotmail.com ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ!! ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ MAIL ΣΟΥ ΕΔΩ, ΟΠΟΤΕ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ !!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη η φωτογραφία της υποδοχής!!!
    Τα καπελάκια σου είναι φανταστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσια πμραβο στις τυχερες και με αλλα πολλα δωρακια..αντε να τελειώσεται εσεις μα τα δωρακια να παιρνουν και άλλοι σειρά... φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπράβο στις τυχερούλες!!καλότυχες να είναι πάντοτε!!πολλά φιλάκια!!happy weekend!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαίρονται οι τυχερούλες τα πρωτότυπα δωράκια! Κατρινάκι έλα να παίξουμε το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή